3/22/12

harimau udonsay

apa jadi pada sushi kita? apa itu sushi? nama buku saya.. hehe. saya kehilangan sushi saya sobsob ;( 
oleh kerana itu, saya nak tules2 kat sinii^.^

alkisah speaking dengan kaum binatang.

me: miaww...eeuww..meow.. 
kucing: meaw... *meanwhile, in the parallel world: fuyoo ! awak boleh speaking kucing O.O
* with the sexy eye winked.. hehe

me: *smiling at udonsay* I memang,er..actually ... I can speak cats' language. *nada confession*

udonsay: oh really? I boleh cakap bahasa gajah..faaaaaaaaaaahh!
*we broke into laugh*

me: awak ni ada2 jelah.. gajah binatang orang tak teringin pun nak speaking bahasa dia *sorry gajah.

udonsay: haha. saya pun boleh cakap bahasa penyu macam ni *-__-*

me: *looking at him and do poker face* -___-

udonsay: ha tu bahasa penyu. eh eh... awak pun pandailah :P

me :adoih...he trapped me. sabar jelah.. xD

No comments:

Post a Comment