10/20/11

berubah

saya tahu saya suka makan. saya sedar. Saya SUKA makan. memang suka.SANGAT. banyaknya saya berjalan kat penang ni ,syurga makanan, sampai rasa bersalah sangat makan banyak, bersalah pada diri,sebab menganiaya diri sendiri,kena bersenam lebih untuk bakar kalori itu semua balik. dan keburukan lebih banyak daripada kebaikan keluar makan ni. untuk pelajar pra perubatan seperti saya, adalah tidak patut sama sekali saya membazir masa terutama sekali masa terbuang untuk masa perjalanan. *berbelit* hAHA. saya ingin BERUBAH, sebab masa itu sepatutnya dimanfaatkan dengan belajar.kalau xdapat score saya tahu saya akan menangis. masakan tidak? tapi kalau dah jadi,mana boleh pusing balik. saya tak nak sebelum saya menyesal. saya minta maaf dekat ibu dan ayah sebab banyak spend and keluar.kakak akan berusaha untuk perbaiki diri kakak. terima kasih dekat housemates semua,thay,mun,hazrat syahirah ima semua sekali dan ujer semestinya sebab diorang banyak membantu. semoga persahabatan kita kekal dunia akhirat..

bagi ujer,ya,saya pun punya harapan yang sama macam awak. semoga hubungan kita berkekalan dan saya berasa sungguh selesa berkawan dengan awak. awak jugalah kawan baik saya awak jugalah teman istimewa. istimewa sehingga saya rasa nak dengar lagu indigo-istimewa la plak :P haha.k...

No comments:

Post a Comment